نان درآر دستگاه نانوایی لواش تمام اتوماتیک

دستگاه نان درآر ، نان سرد کن و نان جمع کن طرحینو تکمیل کننده خط تولید نان لواش و تافتون در نانوایی ها می باشد و در کنار انواع تنور دوار و گردان و دستگاه نانوایی لواش تمام اتوماتیک در نانوایی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه نان درآر طرحینو در مرحله بعد پخت نان در نانوایی کاربرد دارد و کار برداشتن نان ، خنک کردن نان و جمع آوری نان را انجام می دهد و طبق سلیقه مشتری در طول های مختلف و تعداد فن متنوع قابل ساخت می باشد.

مناسب نان های خشک و نیمه خشک

مناسب نان های نرم و خیلی نرم

مناسب همه نوع نان

توضیح مختصر در مورد دستگاه نانوایی لواش تمام اتوماتیک

دستگاه نانوایی لواش تمام اتوماتیک در بین نانوایان با نام های تنور روتاری ، دستگاه نانوایی لواش تونلی ، دستگاه نانوایی تونلی گردان ، دستگاه پخت نان لواش تمام اتوماتیک شناخته شده است. و برای پخت نان لواش طراحی شده است.

تنور روتاری ابعاد کمی دارد لذا فضای کمی را در نانوایی ها اشغال می کند و مشکل کمبود فضا با این دستگاه نانوایی رفع می گردد.

طریقه کار دستگاه نانوایی لواش تمام اتوماتیک بدین صورت می باشد که ابتدا خمیر در دستگاه خمیر گیر تهیه می شود سپس توسط نیروی انسانی به داخل مخزن دستگاه پهن کن انتقال داده می شود ، خمیر توسط پهن کن خمیر یا سه کاره نانوایی پهن شده و به کمک تسمه نقاله به سطح سنگ های چدنی دستگاه تنور روتاری انتقال داده می شود.

موقع ورود خمیر روی سنگ ، ناوند شروع به ضربه زدن می کند و خمیر بر روی سطح سنگ چدن می چسبد و سپس خمیر مسیر پخت که به حالت گردان عمودی است طی می کند و پخت می گردد و در اندازه تعیین شده برش میخورد و وارد ریل نان درآر شده و در مسیر توسط فن های نان درار خنک شده و در روی میز نان جمع کن جمع آوری و تحویل مشتری می گردد.

نانوایان عزیز در تمام نقاط کشور براحتی می توانند انواع دستگاه نانوایی ما را سفارش بدهند و کافی است با شماره های اشاره شده در ذیل با ما تماس حاصل فرمایند:

09914882217 – 09215934414